ESAS HAKKINDA MÜTALAA:
Sanık: Nakşibendi Tarikatının, Halidiye
Kolunun, Kırklar tarikatı adı altında faaliyet gösterip, mürşitlik yaptığı,
tarikat piri olarak sohbetler yaptığı, Uğur Korunmaz’ın vaazlarında tarikat
içinde kalabilmeleri ve cennete gireceklerinde kendisinin şahitlik yapabilmesi
için ilk aşama olan “NUR ÇEŞMESI” dediği kendi cinsel organını öpmeleri,
yalamaları, emmeleri ve gelen sıvıyı içmeleri gerektiğini, bunun adının da
“BADELEME” olduğunu, İkinci aşamada ise tarikatta ilerlemeleri ve ... tarikatta
ilerlemeleri ve kendisine bağlı olabilmeleri için kendisiyle normal yoldan ya
da fiili livata yoluyla cinsel ilişkiye girmeleri gerektiğini ve bunun adının
da “TABİ OLMAK” olduğunu, tarikat mensuplarının zikir esnasında içlerinin
daralacağını, bunalacaklarını ve ... ve kendilerinin badelenmek ve tabi olmak
isteyeceklerini bunun için kendisinin yanına geleceklerini bunun adının da
“CEZBELENME” olduğunu telkin ettiği; Mağdurların dini bilgilerinin
yetersizliğinden yararlanıp iradelerini fesada uğrattığı,
Mağdurların dini bilgilerinin
yetersizliğinden yararlanıp iradelerini fesada uğrattığı bu yolla dergahın “SIR
ODASI” denilen odasında mağdurlara normal ve anal yoldan cinsel ilişkiye
girdiği ve mağdurların ağızlarına cinsel organını soktuğu, sanığın bu surette
mağdurlara ... cinsel saldırı da ... Ve onlarca kadın ve erkek mağdurun
“badelendiklerine, normal ya da anal yoldan becerildiklerine dair ifadeleri.
(Pek tabii bunların ismini vermeyeceğiz.Tövbe etmiş olabilirler, ya da tarikat
denen beladan canlarını ve namuslarını kurtarmış olabilirler.)
SAVUNMA:
Sanık(BADECİ ŞEYH) yeni bir tarikat
kurmadığını, Nakşi/ Halidiye tarikatının “Kırklar koluna” tabi olduğunu, Hasan
Burkay’dan el aldığını, müştekilere karşı cinsel organımı emdirdiğim,
yalattığım ve onlarla normal ya da anal yoldan ilişkiye girdiğim hususları
doğrudur.
Bunlar tarikatın gerektirdiği bir usul ve
çabadır ve bu kapsamda yapılmıştır. Ancak benim çocuk ve hayvan pornosu
bulundurduğuma dair iddiaları kabul etmiyorum. Bunları dergahın kütüphanesine
bir başkası koymuş olabilir.
Ben müritlerime cinsel organımın
ağızlarına alması, emilmesi ya da cinsel ilişkide bulunma ile ilgili hiç bir
söylemde bulunmam, herhangi bir çaba sarfetmem, sadece gelen kişiye vird
denilen zikirleri veririm. Onlar bu virdlere bir süre devam eder ve bir müddet
sonra ... bir müddet sonra müritlerin kendileri gelir, kendileri badelenmek ya
da kendilerini düzdürmek isterler.
Ben bu konuda kimseye telkinde
bulundurarak kandırmadım, zorlamadım. Müritlerim mertebeleri yükseldikçe bu
bahsettiğim eylemleri isterler ben de yaparım. Yaptıkça da ...
Yaptıkça onların mertebeleri de yükselir.
Bazıları bu mertebeye gelemez veya virdi çekenler ne zaman isterlerse çekip
giderler. Bazı müştekilerin iddia ettiği
“OKUNMUŞ BİR SU” içirdiğim doğru değildir.
Hatta kadınlardan birisi kocasının
kendisini tarikata soktuğunu “Sen de çocuğun da şeyhin” dediğini söylemekte.
Badeci şeyhin kendisine “artık zamanın geldiğini, badeleme olmazsa tarikatta
ilerleyemeyeceğini, kendisine ahirette şefaat edemeyeceğini” söyleyip ... mahiyeti
bilinmeyen bir su içirip, “SIR ODASI”nda becerdiğini söyler.
Bu bayanın kocasına da “Seni tam Müslüman
yapacağım” diyerek anal yoldan becerdiğini beyanda bulunmakta. ... Başka bir
mürit ise; “Efendi Hazretlerinin verdiği virdi tekrarladığımızda kalp gözümüz
açılıyordu” badelenen müridin mertebesi yükselir, canlılığı artar,
badelenmedikçe onu tıb bile kurtaramaz, badeleme işinin ben halen doğru
olduğunu, ... bizim gibi tarikate girmeyenlerin bunu anlayacağını düşünmüyorum
der. (Bu ibnenin adını vermek lazım ama, değmez.)
Bir diğer mürit de: “Ben rüya yoluyla Uğur
Korunmazla tanıştım, ona mürit olunca kalp gözüm açıldı. Allah’ın nurunun
şeyhimim apış arasında olduğunu görüyor ve onu istiyordum.
Biz şeyhimizin penisini emerken çocuğun
annesinin göğsünü emmesinden farklı bir duygu hissetmiyorduk.
Bir bayan mürit de kendi isteği ile tüm
bunları yaptığını, badeleme ve cinsel ilişki konusunda ailemi korumak için
susmak istiyorum. Olay polise intikal ettikten sonra psikolojim bozuldu. (Yani
dergahta badelenmek bozmamış da polise intikal etmesi psikolojini bozmuş!) Bu
bayan mürit kendisini BADECİ ŞEYH’e götüren şahısla da bir çok defalar cinsel
ilişki yaşadığını beyan eder. ...
Bir başkası nişanlısını da şeyhine
götürdüğünü ve şikayetçi olmadığını ifade eder. ...
Nasıl kumpanya ama!?
Aşağı yukarı erkek ve bayan müritlerin
büyük ekseriyeti “şeyhin cinsel organını emme ve onunla cinsel ilişki kurmayı”
tarikatın bir adabı olarak görmekte ve şikayetçi değillerdir. ...
Sanık BADECİ ŞEYH ve onlarca müridi,
belirtilen cinsel eylemleri yaptığı sabit olsa da,
müştekilerin 18 yaşından büyük, reşit
kimseler oldukları, kendi rızaları ile bu eylemleri gerçekleştirdikleri, eylemlerinin
suç teşkil etmediği CMK-223/2-a...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorum yazarak, düşüncelerinizi benimle paylaşabilirsiniz.